Kako skozi obstoječe predmete učencem približati kulturno dediščino?
Vabilo na posvetovalno delavnico
v sredo, 12. 10. 2022, od 12.00 do 17.00 ure v predavalnici Slovenskega etnografskega muzeja, Metelkova ulica 2, 1000 Ljubljana.
Spoštovane učiteljice, spoštovani učitelji,
partnerji projekta Šola prenove za nove generacije Združenje zgodovinskih mest Slovenije (ZZMS), Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije (ZVKDS), Univerza na Primorskem (UPFHŠ), Srednja gradbena, geodetska in okoljevarstvena šola Ljubljana (SGGOŠ), Osnovna šola Ivana Groharja (OŠ IG), Občina Škofja Loka (OBŠL) in norveška organizacija MAGMA Geopark AS (MAGMA) vas vljudno vabimo na posvetovalno delavnico :
o obstoječih praksah in priložnostih Slovenije in Norveške za več vključevanja kulturne dediščine v poučevanje osnovnošolskih predmetov.
Zakaj delavnica?
▪ Kulturna dediščina povezuje raznolika področja znanj, ki jih lahko smiselno vključimo v številne osnovnošolske predmete, krepimo raznolikost metod poučevanja in praktično uporabnost.
▪ Spoznali boste dobre prakse vključevanja kulturne dediščine na Norveškem, vključno z metodami, ki temeljijo na nevroznanosti
▪ Izmenjali boste znanja in izkušnje o metodah dela, uporabi e-gradiv in didaktičnih pripomočkov
Delavnica je namenjena učiteljem razredne in predmetne stopnje, ki poučujejo predvsem naslednje predmete: likovna vzgoja, družba, geografija, zgodovina, tehnika in tehnologija, državljanska in domovinska vzgoja ter etika, izbirni predmet etnologija – kulturna dediščina, fizika, matematika, slovenščino, športno vzgojo in angleški jezik.
Delavnica je brezplačna, obsega 8 šolskih ur in udeleženci prejmejo potrdila o udeležbi.
Prijave na delavnico, ki so obvezne, sprejemamo do 10. 10. 2022 do 12.00 ure oz. do zapolnitve mest. Svoje podatke (ime in priimek, ime OŠ, predmet poučevanja in elektronski naslov) sporočite na naslov Nataše Ulen, natasa.ulen@zvkds.si, ki bo z veseljem podala tudi več informacij o vsebini in poteku delavnice na telefonsko številko 030 450 003.
Postanite soustvarjalci in uporabniki novih metod dela in pomagajte navduševati učence za raziskovanje kulturne dediščine.